WooCommerce – Toodete lisamine

Selles peatükis tekitame kategooriad ja lisame oma e-poodi kõige lihtsama toote koos erinevate seadetega.

Toodete kategooriad

Enne toodete lisamist on hea teada ja kirja panna kategooriad ja alamkategooriad. Selleks kliki Tooted>Kategooriad. Lisa vähemalt kategooria nimi ja nn ‘Ülemtermin’, kui see on millegi alamkategooria. Lisan näiteks kategooria ‘Caps’ ja määran selle ‘Clothing’ alamkategooriaks.

 

Ülejäänud on valikuline. Kui plaanid e-poes kuvada esimesena kategooriad, siis lisa kohe kindlasti ka pildid ehk ‘Ikoon’.

Lihtsa toote lisamine

Toodete lisamiseks vali menüüst Tooted>Lisa toode. Lisa toote täpne nimetus ja täispikk kirjeldus. Meie kasutame toodete kirjeldamisel ‘lorem ipsum’ tekste (http://et.lipsum.com/feed/html).

 

Siia kirjeldusse võiks veel lisada linke, tabeleid, video – ehk kõike mida veebileht võimaldab. Oluline on, et sa ei teeks seda liiga kirjuks või jätaksid info kasutaja jaoks puudulikuks.

Kui toode on lisatud, siis ära unusta lisada kategooria, mille leiad paremast servast:

 

Järgmisena tuleb valida tootetüüp, mida on WooCommerce e-poes kokku 5. Valime alguses kõige esimese – Lihtne toode.

Üldine

Üldise all pane kirja toote kood, hind ja kas toode on maksustatav.

 

Kui vajutada vahepeal avalda, siis peaksid nägema midagi sellist:

 

Üldseadete all on ka lahter Soodushind. Selle täites kuvatakse uus hind ja pildile lisatakse silt ‘Allahindlus’.

 

Ja mis veel lahedam on, et me saame seda ajastada. Näiteks ettevõtte sünnipäevaks, jõuludeks vms tähtpäevaks.

Laohaldus

Laohaldus ei ole kohustuslik aga hea jälgida, kas tooted on otsakorral. Lisame näiteks, et laos on 10 toodet ning kui tooted on otsas, siis lubame järetellimust.

 

Tarne

Tarne veerus määra ära kui raske pakk on või kui suur see on. Selelst sõltub pakitasu. Meie aga tekitasime eelmises peatükis ‘Tarneklassi‘, millega saame nüüd defineerida, et tegemist on näiteks ‘Väike pakk’ klassiga.

 

Seotud tooted

Siin osas saad kasutajale soovitada sarnaseid, paremaid või sama tootega seotuid teisi tooteid. Näiteks, kui sa müüd mängukonsooli, siis soovitad teist pulti või teisi mänge.

 

Vahe on selles, et kus need soovitused ilmuvad. Ülesmüügid ilmuvad e-poes toote all. Ristmüügid ilmuvad, kui klient on lisanud toote ostukorvi ja liikunud ostukorvi vaatesse. (Rühmitamist vaatame edaspidi)

 

Omadused ja täpsemad seaded

Ma siinkohal omadustest ei räägi ja viitan kohe täpsematele seadetele. Täpsead seaded alt saad lisada teate, mis saadetakse kasutajale pärast ostu sooritamist. Näiteks, kui toote ostuga läheb mingi osa annetuseks, mingi kasutusjuhis vms.

Toote lühikirjeldus

Allapoole kerides, leiad lahtri ‘Toote lühikirjeldus‘. Nagu nimigi ütleb, on sul võimalik toodet lühidalt ja loovalt kirjeldada ning see ilmub kohe hinna alla.

 

Tunnuspildi ja galerii lisamine

Tunnuspildi ja toode galerii lisamiseks piilu paremasse serva.

 

Tunnuspildi saad lisada ainult ühe ja seda näevad kliendid esimesena. Galeriisse saab lisada rohkem pilte ja selles osaleb ka tunnuspilt ise.

 

Sildid: Wordpress, woocommerce